Descriere
Cum să crești loialitatea clienților?
Fiecare proprietar al unui magazin online dorește să rețină clienții. Cu toții ne dorim să revină clienții pe site-ul nostru web, pentru cumpărături, iar și iar…
Ce poate ajuta?
» Căutare convenabilă a produselor, diverse modalități de plată, calcularea precisă a costului de livrare și a timpului.
Mai mult, un client obișnuit se așteaptă la o atitudine specială, de exemplu, reduceri cumulative sau upgrade la categoria clienților.
Ce poate ajuta?
» Căutare convenabilă a produselor, diverse modalități de plată, calcularea precisă a costului de livrare și a timpului.
Mai mult, un client obișnuit se așteaptă la o atitudine specială, de exemplu, reduceri cumulative sau upgrade la categoria clienților.
Web-AutoResource, platformă de comerț electronic, are o serie de instrumente pentru creșterea loialității clienților. Iată câteva dintre ele:
» Schimbarea dinamică a categoriei de client
Atribuie categorii sau statusuri cu anumite niveluri de reducere (discount) clienților tăi obișnuiți. Atunci când clienții tăi fac achiziții pentru o sumă stabilită, sistemul Web-AutoResource îi va actualiza dintr-o categorie în alta și le va schimba automat reducerea personală.
» Preț flexibil
În Web-AutoResource există aproximativ 20 de instrumente de preț, care pot fi combinate în diverse moduri.
Doar configurează markup-ul sau discountul pentru produse – restul se face automat conform regulilor tale.
Doar configurează markup-ul sau discountul pentru produse – restul se face automat conform regulilor tale.
» Statistici de căutare a prețurilor
Acest instrument arată ce produse caută clienții tăi pe site. Imaginează-ți câte date ai pentru analiză, crearea gamei de produse și ofertele individuale către clienții tăi.
Vrei să afli mai multe? Scrie-ne sau trimite o cerere la office@tradesoft.ro
Cum să crești loialitatea clienților?