Cum să crești loialitatea clienților

Description

Cum să crești loialitatea clienților?

Fiecare proprietar al unui magazin online dorește să rețină clienții.
Cu toții ne dorim să revină clienții pe site-ul nostru web, pentru cumpărături, iar și iar…    

Ce poate ajuta?

Căutare convenabilă a produselor, diverse modalități de plată, calcularea precisă a costului de livrare și a timpului.
Mai mult, un client obișnuit se așteaptă la o atitudine specială, de exemplu, reduceri cumulative sau
upgrade la categoria clienților VIP.
AutoResource, platforma noastră de comerț electronic, are o serie de instrumente pentru creșterea loialității clienților.    


Iată câteva dintre instrumentele care te vor ajuta:

1. Schimbarea dinamică a categoriei de client

Atribuie categorii sau statusuri cu anumite niveluri de reducere (discount) clienților tăi obișnuiți.
Atunci când clienții tăi fac achiziții pentru o sumă stabilită, sistemul AutoResource îi va actualiza,
dintr-o categorie în alta și le va schimba automat reducerea personală.    

2. Prețul flexibil

În AutoResource există aproximativ 20 de instrumente de preț, care pot fi combinate în diverse moduri.
Doar configurează markup-ul sau discountul pentru produse – restul se face automat conform regulilor tale.    

3. Statistici de căutare a prețurilor

Acest instrument arată ce produse caută clienții tăi pe site. Imaginează-ți câte date ai pentru analiză,
crearea gamei de produse și ofertele individuale către clienții tăi.      

 


Ești interesat de aceste servicii?
Trimite-ne o solicitare la office@tradesoft.ro iar managerii noștri îți vor răspunde în scurt timp.

 

Ne poți contacta și prin formularul de mai jos:

    Prin trimiterea datelor, declari că ai citit Politica de
    confidențialitate
    și ești de acord cu prelucrarea datelor.

    Cum să crești loialitatea clienților