Suport Tehnic » TradeSoft România
Suport Tehnic
Pentru rezolvarea efectivă a situațiilor care pot apare,
pentru reglarea software-ului conform așteptărilor,
am stabilit serviciul de Suport și Asistență Tehnică.



Dacă aveți întrebări efectuati
CLICK pe Solicită un Consultant pentru a le
adresa unui Specialist Suport Tehnic Online






Pentru a obţine un răspuns rapid şi complet la solicitarea dvs. pentru suport, va rugăm sa urmaţi următoarele reguli:

Puteţi apela la serviciul de suport tehnic TradeSoft prin următoarele mijloace:



1. De fiecare dată când apelaţi la serviciul de suport tehnic TradeSoft, vă rugăm să transmiteţi următoarele informaţii:
“numele”  sau adresa de e-mail, pe care este înregistrat proiectul dvs. în cadrul departmentului Service al companiei TradeSoft.

2. În timp ce specialistul suport tehnic primeşte aceste informaţii, se înregistrează solicitarea dvs. şi îi este atribuit un număr.

3. Veţi recepţiona un email, care va conţine numărul solictării dvs. de forma [Request N##123456##].
Toate viitoarele solictări legate de problema indicată, trebuiesc trimise sub forma unui reply la acest email şi trebuie menţinut acest număr în cadrul discuţiilor.
În acest fel vom putea să înţelegem mai repede situaţia dvs. şi care este problema.

4. Plasaţi o cerere nouă pentru orice problemă nouă. NU TRIMITEŢI o cerere nouă ca răspuns la o cerere precedentă – cu acelasi subiect, conţinînd numărul unei alte solicitări.
Creaţi un mesaj nou în care descrieţi cât mai complet problema dvs.
În acest fel, ne va ajuta să înţelegem repede că avem o situaţie nouă, care nu are legătură cu solictările anterioare.

5. Încercaţi să descrieţi problema într-o manieră cât mai detaliată posibil. Exemple precum ‘ magazinul meu nu funcţioneză’ sau ‘email-ul meu nu funcţionează’ vor necesita câteva detalii suplimentare, aşa că vă rugăm să descrieţi cât mai detaliat ce s-a întâmplat, cum şi când a apărut problema şi orice alte detalii cunoaşteţi despre acest subiect.



Example despre cum puteţi trimite un mesaj cu privire la diverse probleme:

1. Daca software-ul pe care îl utilizaţi afişeaă un mesaj de eroare: scrieţi tipul erorii (atât numarul cât şi textul). Dacă nu puteţi să copiaţi mesajul de la eroare, efectuaţi un screenshot (o imagine creată prin apăsarea butonului PrintScreen de la tastatura dvs.) şi trimiteţi-l către noi.


2. Dacă nu puteţi intra în magazin: scrieţi numele providerului dvs. de Internet; adresa (link-ul) pe care o utilizaţi pentru acesarea magazinului; ce browser Internet utilizaţi; ce eroare este afişată când încercaţi să accesaţi magazinul (scrieţi atât numărul cât şi textul).


3. Dacă nu puteţi accesa e-mailul dvs. vă rugăm să ne scrieţi ce program de e-mail utilizaţi. Menţionaţi dacă emailul dvs. a funcţionat înainte în acest program sau îl utilizaţi pentru prima dată. Care este mai exact problema dvs: trimiterea şi recepţionarea email-urilor? Ce erori afișează programul ( (scrieţi atât numărul cât şi textul).


4. Dacă mesajele pe care le trimiteţi nu ajung la destinaţie: scrieți când s-a întâmplat acest lucru, către ce căsuţă de email şi din ce căsuţă de email aţi trimis mesajul. Dacă mesajele sunt returnate cu eroare, vă rugăm să ne transmiteţi conţinutul mesajului care a fost returnat.



Vă rugăm să respectaţi indicaţiile specialistului şi să fiţi politicos. Răbdarea dvs. şi cooperarea ne vor ajuta, în primul rând, să găsim o metodă rapidă de rezolvare a problemei transmise.

Urmând aceste reguli ne ajutaţi să găsim esenţialul problemei semnalate, cât mai repede şi să luăm decizii mai repede.

Echipa Suport Tehnic TradeSoft vă mulţumeşte pentru înţelegere şi cooperare!