Puteţi apela la serviciul de Suport Tehnic TradeSoft prin următoarele mijloace:


* Notă: pentru a beneficia de suport tehnic, trebuie sa aveți planul lunar de mentananță și suport ACTIV.
** Notă: comunicarea cu echipa de Suport Tehnic TradeSoft se face în limba Engleză.



Cum se deschide un tichet prin email:

1. Se transmite un email către adresa support@tradesoft.pro
2. De fiecare dată când apelaţi serviciul de Suport Tehnic TradeSoft, vă rugăm să transmiteţi un email doar de pe adresa dvs. de email înregistrată la proiect.
3. În timp ce specialistul suport tehnic primeşte solicitarea, aceasta se înregistrează şi îi este atribuit un număr.
4. Veţi recepţiona un email, care va conţine numărul solictării dvs. de forma [Request N##123456## xyz…]
Toate viitoarele solictări legate de problema indicată, trebuiesc trimise sub forma unui reply la acest email şi trebuie menţinut acest număr în cadrul discuţiilor.
În acest fel putem să urmărim tichetul și să înţelegem mai repede situaţia dvs.

Exemple de informații transmise în cadrul unui tichet:
5. Daca software-ul pe care îl utilizaţi afişează un mesaj de eroare: scrieţi tipul erorii (atât numarul cât şi textul). Dacă nu puteţi să copiaţi mesajul de la eroare, efectuaţi un screenshot (o imagine creată prin apăsarea butonului PrintScreen de la tastatura dvs.) şi trimiteţi-l către noi.
6. Dacă nu puteţi intra în magazin: scrieţi numele providerului dvs. de Internet; adresa (link-ul) pe care o utilizaţi pentru acesarea magazinului; ce browser Internet utilizaţi; ce eroare este afişată când încercaţi să accesaţi magazinul (scrieţi atât numărul cât şi textul).
7. Dacă nu puteţi accesa e-mailul dvs. vă rugăm să ne scrieţi ce program de e-mail utilizaţi. Menţionaţi dacă emailul dvs. a funcţionat înainte în acest program sau îl utilizaţi pentru prima dată. Care este mai exact problema dvs: trimiterea şi recepţionarea email-urilor? Ce erori afișează programul (scrieţi atât numărul cât şi textul).
8. Dacă mesajele pe care le trimiteţi nu ajung la destinaţie: scrieți când s-a întâmplat acest lucru, către ce căsuţă de email şi din ce căsuţă de email aţi trimis mesajul. Dacă mesajele sunt returnate cu eroare, vă rugăm să ne transmiteţi conţinutul mesajului care a fost returnat.

Vă rugăm să respectaţi indicaţiile specialistului şi să fiţi politicos. Răbdarea dvs. şi cooperarea ne vor ajuta, în primul rând, să găsim o metodă rapidă de rezolvare a problemei transmise.

Urmând aceste reguli ne ajutaţi să găsim esenţialul problemei semnalate, cât mai repede şi să luăm deciziile potrivite într-un timp cat mai scurt.

Suport Tehnic
Pentru rezolvarea efectivă a situațiilor care pot apare,
pentru reglarea software-ului conform așteptărilor,
am stabilit serviciul de Suport și Asistență Tehnică.